Veckolöfte = sortera alla pensionspapper...

Veckolöfte. OK, jag ska börja sortera ut bland böckerna. Det mesta blir aldrig läst igen. Inte av mig i alla fall.

måndag 31 januari 2011

Be Happy - Love Lego

Inte ens halva väggen med lösviktslego...

Idag hade jag helst bara velat sitta och pyssla med alla fina bilder - och minnen - från helgen. Men av detta blev det givetvis intet. Två dagar borta från jobbet = mailstorm, men jag klagar inte. Men hur står de som inte trivs på jobbet ut?

Gårdagens Solsida var väl inte helt lättsmält för individer som inte kombinerat sex med ljud. Viola och Buster fattade ingenting när det dunkade i väggen. Ibland pratar de som om de fattat allt, och så öppnar sig en avgrund av noll koll. Senare försökte Åke och jag titta på nyversionen av Sherlock Holmes, men det var för jobbigt, så där hysterisk ska han inte vara. Dessutom ser ju karln jättekonstig ut, och på skådisar kan väl utseendet få spela roll?

Nej, nu fick jag hemlängtan - jag lättar!

2 kommentarer:

  1. Åh nej va synd att Sherlock inte var bra, den var jag sugen på att ladda ner. Just nu följer vi amerikanska Idol och jag vet inte om jag kan påstå att det är så bra heller. Man lessnar lätt på amerikanare, gör man inte?! De har så mycket utfyllnadsprat hela tiden. Zzzzz. Kanske är det bara jag som är otålig? Kram Ann

    SvaraRadera
  2. Åh vilken härlig vägg med plocklego. Ser jättevackert ut :o) Här skulle jag GÄRNA gå och plocka. Roligare än smågodis :o)

    Kram

    SvaraRadera