Veckolöfte = sortera alla pensionspapper...

Veckolöfte. OK, jag ska börja sortera ut bland böckerna. Det mesta blir aldrig läst igen. Inte av mig i alla fall.

fredag 7 januari 2011

De är sååå sköna, jag använde mina igår

Nu ska vi strax åka in till stan - Viola och jag har bestämt oss att skippa restaurangbesöket och shoppa istället. På så sätt byter vi bara matpengar mot fynddito, på totalen blir det samma resultat. Kanske något sent mellandagsfynd, jag funderar på att kolla om de fåniga Ströms-tofflorna med gummipluttar under som vi köpte till Åke finns i min storlek till ett bra pris. De var tydligen jättesköna Jag kan passa på att tacka den lille proffsige säljaren också, han kunde verkligen se en kvinna som har en stund över medan hon köar till kassan!

Efter detta inlägg ska det bli undantag att babbla utan bild, men vi hann helt enkelt inte börja flytta bilder igår - Åke satte upp alla tavlor jag valt till min syhörna istället och det ville jag ju skitgärna ha fixat.

1 kommentar:

  1. Tofflor är så skönt. Mina gamla försjunk har gjort sitt och nu letar jag nya. Vill ha ett par rosa denna gång :o)
    Kram

    SvaraRadera