Veckolöfte = sortera alla pensionspapper...

Veckolöfte. OK, jag ska börja sortera ut bland böckerna. Det mesta blir aldrig läst igen. Inte av mig i alla fall.

torsdag 17 februari 2011

Och allt är förvridet

En lite spännande rubrik på ett blogginlägg, hoppas att ingen känner sig lurad när det bara är titeln på min senast lästa bok! Krypande otäck där man inte vet hur galet det ska sluta - för att till slut bli förvånad... Perfekt som tunnelbane- eller strandläsning, nog spännande att längta till, men inte så där att man måste ligga vaken hela natten - för att ångra sig bittert nästa morgon. 3½ dalahästar.

Vi var en man kort på jobbet och det är alltid lite skräckartat innan man inser att vi kommer att överleva. Jag har övat mig på att lyssna klart idag och inte avbryta. Det har gått så där. Sedan fick jag Viola på tråden och henne kan man inte öva på eftersom hon har förmågan att prata på både in- och utandning = helt oslagbar.  Tjurrusning till Bollywooden (helt klart värd varje stressad inandning) där vi som vanligt hade jättekul. Åke försöker få Viola att titta på Tomb Raider, Buster ställer upp helt frivilligt. Tuff dag, men bra!

2 kommentarer:

  1. Jaha, då förstår jag att Burkarna har pratat ihop sig om Tom Raider. Helt plötslig kom Birk och ville se den i sin säng!! Jag tyckte det var kul att han ville se en film med en KVINNLIG action hjälte för en gång skull :o) De kanske kan byta ut sin hjälte från Arnold S till Angelina J.. HA HA
    Kram

    SvaraRadera
  2. TomB Raider ska det stå och inget annat... Kul att det såg ut som jag skrev ett namn :o)

    SvaraRadera