Veckolöfte = sortera alla pensionspapper...

Veckolöfte. OK, jag ska börja sortera ut bland böckerna. Det mesta blir aldrig läst igen. Inte av mig i alla fall.

måndag 7 februari 2011

Nu är det städat - på ett ställe

Här är beviset på att det har sorterats tyger! Känner mig otroligt nöjd, även om jag redan upptäckt ett överskåp till som är fullt... Men det får bli ett annat veckolöfte, verkade mest vara fleecetyger och det är jag sååå trött på.

Igår var det ett otroligt gångande mellan handbollsträning, bakning och allehanda små fixanden - Violas lilla väska blev väl så där, jag får höra när hon använt den en dag. Vi var som vanligt tre som tittade på Solsidan, och nu skrattade vi till stor del åt samma saker. Men vi har olika favoriter, Buster är tokförtjust i Fredde, han verkar inte fatta att den kaxige mannen är helt i händerna på sin fru, vilket Viola och jag tycker är helkul!

2 kommentarer:

  1. DUktigt, duktigt med sorterandet :o) Sedan ser att du har fått fram en följa-blogg-lista helt själv. Jag visste väl att du skulle fixa det :o)
    Trevlig kväll!!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Ser fram emot ett eventuellt fysiskt vykort ;-)

    Du har ju überstädat överallt vetja, inte bara i skåpen. Jag brukar nog ha lite oreda både utanför och framför allt innanför skåp och lådor. Men det ska nog bli ett av min löften i år - att gå loss på sortering av lådor, garderober och stuva om allt.
    Tack för ikväll, soppan var jättegod. Nu har jag också många mysiga TV-timmar att se fram emot.

    Kram

    SvaraRadera