Veckolöfte = sortera alla pensionspapper...

Veckolöfte. OK, jag ska börja sortera ut bland böckerna. Det mesta blir aldrig läst igen. Inte av mig i alla fall.

måndag 21 februari 2011

Förlovad tretton år - va?

Idag har Åke och jag varit förlovade i 13 (tretton) år! Tittar jag tillbaka fattar jag överhuvudtaget inte vad som hänt, men jag minns tydligt hur otroligt intresserad jag var av den här killen som hade jättefula kläder och bara åt hamburgare. En oslipad diamant tänkte jag.

Tyvärr är jag torsk idag igen i fråga om övertid, men de fyra tavlorna jag gjort till Ls avtackning är så fina att jag velat ha dem själv! Skulle kanske blivit vd ändå? Synd att jag inte får se hur otroligt glad han kommer att bli när han ser dem, men å andra slipper jag ju snittarna, haha!

2 kommentarer:

  1. Grattis Anna!

    jag vill se bild på tavlorna ju!

    SvaraRadera
  2. Firade ni 13-årsdagen ordentligt? :o)

    Jag vill också se bild på tavlorna!!!

    Kram

    SvaraRadera