Veckolöfte = sortera alla pensionspapper...

Veckolöfte. OK, jag ska börja sortera ut bland böckerna. Det mesta blir aldrig läst igen. Inte av mig i alla fall.

måndag 14 februari 2011

Glad alla hjärtans dag!

I detta fantastiska väder blir det alla hjärtans dag! Klart att man är happy! Att det sedan är svinkallt kan vara bra - då känns min nya knallrosa jacka helt nödvändig... Igår kände jag att en dag till i svart jacka var arton för många - och hade toktur på Stadium dit Åke kört mig. Ska man ha en bil i familjen måste någon vara väldigt snäll... 
Innan dess hade Viola och jag gjort Cubus. Grundligt. Varför skyltar de med de gräsliga 80-talsfärgerna och gömmer hela regnbågen en trappa upp? Men så säger kanske bara vi som var där, på det smaklösa 80-talet? Hur som helst fanns det jättefina byxor till Viola, och eftersom vi inte kunde enas om färgerna (jag: rosa + blå, hon: vita + bruna) blev det fyra par. Till det facila priset av 149:- paret så jag slog till. Viola som sett Lyxfällan fick panik när hon hörde summan - löpte vi risk att behöva flytta? Kanske kan det märkliga programmet som exponerar människor gör någon nytta.

1 kommentar:

  1. Visst är det härligt med sol och tänk vad glad man blir när det är så LJUST!!!

    Ha ha, roligt att lyxfällan kunde komma till nytta. Ska få mina barn att titta på det programmet så kanske de lär sig något :o)

    SvaraRadera