Veckolöfte = sortera alla pensionspapper...

Veckolöfte. OK, jag ska börja sortera ut bland böckerna. Det mesta blir aldrig läst igen. Inte av mig i alla fall.

måndag 14 mars 2011

Mataffären.se

Japps, ibland håller man kameran upp och ner, och den lille Macmannen står på sig om att vägra rotera, men jag måste ändå illustrera min härliga erfarenhet med Mataffären.se! Struten med choklad är en liten ny-kund-present som vi redan ätit upp. Viola och jag för att vi var så otroligt nöjda med att packa upp två fina kassar med veckans mat som vi handlade igår medan vi tittade på morgontv - Buster och Åke för att de helt enkelt gick förbi i köket.

Allt var med, allt var toppfräscht! Sedan behövde jag inte en plastpåse runt mitt enda päron, men det har väl produktionstekniska skäl.

Alltså, det kostar 85 kr att få det hemkört, men detta är en prima affär för familjen! Ingen soppa, inga två dvd-filmer för 99 kr, vilket blir 30 kr i ren vinst. Plus - vi spenderar inte en dryg timme med att handla. Jag ser redan fram emot att komma hem nästa söndag, maila min matlista och kvittera grejerna måndag kväll!

Nu ska jag ta nässköljen och sedan krypa ner under värmefilten, kommer att somna direkt av att läsa Furioso. Räknar med att vara frisk från den lilla förkylningen i morgon bitti.

1 kommentar:

  1. Kul att allt var bra med mataffären och att du slapp köpa några DVD-filmer. HA HA HA Krya på dig, jag hoppas att du mår prima idag :o)
    KRam

    SvaraRadera