Veckolöfte = sortera alla pensionspapper...

Veckolöfte. OK, jag ska börja sortera ut bland böckerna. Det mesta blir aldrig läst igen. Inte av mig i alla fall.

tisdag 28 december 2010

Med terminalglasögonen på

OK, jag litar på Viola - hon trodde jag hade fönsterglas i brillorna, bara för att de var så snygga. Åke skrek av skratt. De funkar och jag tycker de är nördiga, de passar mig perfekt!

F och hans jättemysiga engelska inredningsarkitekt var här! Att ens barn är bra kan man inte få all ära för - men att få beröm för sina tapeter - det kan inte bortförklaras. Jag hoppas att A tyckte det var OK att bli runtsläpad i hela huset, men jag var så glad att få träffa henne och entusiastisk att vi har ett gemensamt intresse - hon har tom designat tapeter på sin skola. Tiden gick för fort.

1 kommentar:

  1. Ser fram emot att få se dina nya brillor :o) vad trevligt att du fick beröm för tapeterna. Inredningsberöm är alltid kul.
    Kram

    SvaraRadera