Veckolöfte = sortera alla pensionspapper...

Veckolöfte. OK, jag ska börja sortera ut bland böckerna. Det mesta blir aldrig läst igen. Inte av mig i alla fall.

onsdag 15 december 2010

En riktigt bra onsdag

Jajamänsan, jag yogade i morse. Visserligen trött som ett lik, men jag är så glad att kunna sitta skräddare igen att det är värt att släpa sig upp. Dagen blev toppen - för första gången hade den lilla inhousegruppen konferens, och vi kom längre än jag hoppats.

Sedan hämtade jag mina bilkörarbrills. De gör mig yr i huvudet, men bågarna från 40-talet ger sköna rysningar. Gubben på Synoptik sa att de var snygga, men jag tror att han ljög, vi kan inte ha samma smak. Jag menar, då skulle han inte ha de kläder han har.

Hur som helst, jag hämtade böcker på ICA - extra julkappar till barnen, + Kat von Ds nya till mig. Jag ska INTE tatuera mig, vill veta mer om själva idéerna bakom bara. Och boken är snygg, en pärla!

Alla julkorten ligger i posten, och i kväll ska jag slå in de klappar som ska skickas till Ludvika. Plus årets julgodis till de som jobbar i receptionen och på internposten. De får ju bara lämna ut/släpa runt andras klappar, det måste kännas surt. Saligare att giva än att taga - men vara mellanhand till dem som redan har typ allt - nää vad trist!

Nu måste jag hitta på ett rim till de badkulor Åke ska ha med sig - när ledningsgruppen byter julklappar. Vem sa att julen är barnens högtid, haha!

1 kommentar:

  1. HA HA...skrattade åt att du trodde att gubben på Synsam ljög... :o)

    Kram

    SvaraRadera