Veckolöfte = sortera alla pensionspapper...

Veckolöfte. OK, jag ska börja sortera ut bland böckerna. Det mesta blir aldrig läst igen. Inte av mig i alla fall.

lördag 25 december 2010

Juldagen kl 10

- Jag sitter och skiter, kom! var gårdagens roligaste replik i den walkie-talkie som barnen fick! Buster hade maskinen med sig in på toa. Vilken härlig julafton! Åkes promenadställ var helt perfekt, jag misstänker att jag malde om hur nöjd JAG var hela promenaden - men det var underbart att slippa se honom först svettas och sedan tokfrysa. Nu var vi ute i en dryg timme i -26, och det var skönt hela tiden!

I morse simmade Viola och jag 520 meter, surtanten hade redan gått upp som tur var. Vi har pratat en del om hur tråkigt livet är om man är sur, och nu har vi fått ett levande bevis! Vi har även sett en karl som ser ut exakt som Homer i Simpsons, undrar hur det känns att vara gift med honom och se det där fejset varje morgon. Idag är det bara -18.   

1 kommentar:

  1. HA HA, skrattade åt Homer Simpson... åh, kan du inte försöka ta ett smygfoto :o)

    Kram

    SvaraRadera