Veckolöfte = sortera alla pensionspapper...

Veckolöfte. OK, jag ska börja sortera ut bland böckerna. Det mesta blir aldrig läst igen. Inte av mig i alla fall.

fredag 24 december 2010

Julafton kl 10

Äntligen julafton, barnen är så söta i sina likadana sovkläder, nattlinne för Viola och pyjamas för Buster, i klassiskt barnsnitt. Ibland blir jag så trött på HMs trikådito, så nu har jag varit på PoP. Och investerat, för så känns det om man jämför priserna. Resten av familjen ligger och smälter maten - jag vankar omkring i väntan på att vi ska gå ut. I svinkylan - det ska bli härligt! Jag försöker få Åke att öppna sitt stora paket från mig eftersom det är ett vara-ute-ställ som jag är mycket nöjd med, men han får väl gå i sina istappsjeans en gång till.

Upplösningen på julkalendern var så bra att vi ska titta ikväll igen, det är inte bara jag som vill ha en minigris, synd att man inte vet hur stora de blir!

Igår pratade jag med Maria, det känns fantastiskt att vi har en resa bokad nästa år, jag ser fram emot det så att det nästan värker i kroppen! Tänk att få "prata klart" dag efter dag med sin bästa kompis, ibland är det som om vi inte gjort det sedan barnen kom. Och ändå är hon min bästis!

Nu ska vi UT!

1 kommentar:

  1. Återigen GOD JUL!! Här hemma går vi just nu och förbereder jullunchen som bäst :o)

    Kram Sara

    SvaraRadera