Veckolöfte = sortera alla pensionspapper...

Veckolöfte. OK, jag ska börja sortera ut bland böckerna. Det mesta blir aldrig läst igen. Inte av mig i alla fall.

fredag 28 oktober 2011

Legokalendern är jul

Julen närmar sig - jag har köpt årets Legokalender till Buster. Åh, nu slipper jag oroa mig att den tar slut sa han. Smörigt.

Annars tänker jag mest på festen som inte blev av - hur kan det komma sig att det alltid verkar vara de roligaste? Planen var att skratta mig hes i kväll, i stället satt jag kvar på jobbet till efter 19. Buster var alltså sjuk i morse - och så är den lille terroristen feberfri när jag kommer hem för att titta till honom vid lunch. Morr. Men då var allt avbokat och det var bara att trösta oss med två paket glass.

Jag har nu skickat mail till hela avdelningen om Violas New Body-försäljning. Konstigt att jag tycker detta är lite pinsamt - alla andra säljer precis vad som helst utan att blinka. Eller ryser de också när de klickar på skicka?
Hur som helst, New Body är toppenbra grejer, på www.newbody.se/produktkatalog finns katalog nr 10, som Viola säljer ur. Söta S - kolla där, leverans innan jul!

Annars ska jag försöka avhjälpa mitt tokdåliga samvete för jobbets engelskakurs. Varför anmälde jag mig till den?  Jag tycker ju att jag är jätteduktig redan. Det enda ord jag är osäker på vad gäller stavning är faktiskt just samvete. Consious?

1 kommentar:

  1. Trist att den sjuke lille terroristen blev frisk precis efter att allt vart abokat - eller det var ju iofs inte trist... skönt att det var snabbt övergående!!!! :o)

    Instämmer - legokalendern är jul!! :o) Härligt - jag längtar faktiskt efter att få julpynta!!

    Jag kollar in new body tills vi ses på söndag. Fika hemma hos mig efter avlämnande på kalas :o)

    KRAM

    SvaraRadera