Veckolöfte = sortera alla pensionspapper...

Veckolöfte. OK, jag ska börja sortera ut bland böckerna. Det mesta blir aldrig läst igen. Inte av mig i alla fall.

torsdag 20 oktober 2011

If you can't stand the heat - stay out of the kitchen

betyder också Klarar du inte morsans vrede - spela inte fotboll i datarummet. Detta är vad som är kvar av plafonden. Buster sitter lyckligt ovetandes och käkar lasagne tillsammans med kompis A, han tror inte för ett ögonblick att lampkostnaden kommer att dras direkt från kommande månadspeng. Men morr - så blir det.
I natt var det dags för lite omväxling så jag la mig på Åkes sida. Aldrig mer - resultatet blev ju att vi sov ansikte mot ansikte. Jag kan faktiskt inte beskriva hur mycket luft den mannen kan andas ut genom näsan, jag vaknade fönad. Tillbaka till de senaste 20 årens ordning, jag hade bara glömt orsaken till att jag alltid sover till vänster.


1 kommentar:

  1. Hm... nej det är inte bra att spela fotboll i datarummet....

    Skrattade högt åt att du var fönad när du vaknade :o)

    Ha en bra fredag!!!

    Kram

    SvaraRadera