Veckolöfte = sortera alla pensionspapper...

Veckolöfte. OK, jag ska börja sortera ut bland böckerna. Det mesta blir aldrig läst igen. Inte av mig i alla fall.

onsdag 12 oktober 2011

It's not what you know - it's who you know

Nu kommer ett egoinlägg, mest för att jag ska komma ihåg en riktig turdag. Som sagt, vi tog kort hela eftermiddagen. På riktigt sexiga motiv - Postens påsar och kartonger med porto, men med fina saker i. Hur som helst, när vi släpat fram allt och monterat lampor, softboxar och spänt upp den vita bakgrunden började vi drömma om ett eget fotorum.

Hm, hur göra? Vi kollade upp om det fanns något tomt förråd - nr 15 var det bara skräp i - och sedan frågade den supertrevliga A i receptionen rätt person. Vips hade vi en nyckel. Och vi stod på små rosa moln. Nu ska vi fixa med mörkläggning, fina bakgrunder och allt. Så jag har faktiskt för första gången köpt en trisslott, vinner jag inte idag så vinner jag aldrig.

Och sedan har pappa fått sitt nya psa-värde. Efter sommarens medicinering tyckte doktorn det borde sjunkit till 10. Men tada, det är bara 1. Belöningen för dieten han kämpat med kan man undra, även om doktorn aldrig skulle säga det. Skit samma, det känns underbart att tumören mest ligger och vilar. Hurra!

2 kommentarer:

  1. Fantastisk med din pappas värden!
    Kram och ha en mysig helg.

    SvaraRadera
  2. Jättehärligt med din pappas värden!! Härligt att han fick en sådan belöning efter att ha kämpat!!!

    Kram

    SvaraRadera