Veckolöfte = sortera alla pensionspapper...

Veckolöfte. OK, jag ska börja sortera ut bland böckerna. Det mesta blir aldrig läst igen. Inte av mig i alla fall.

tisdag 16 augusti 2011

Rainbow hasbeens

Nu kommer jag ut ur garderoben - har köpt ett par rainbowstövlar. Efter att ha tittat i två år slog jag till när de var prissänkta (varför måste jag skriva en ursäkt?) och de är precis fantastiska! Hårt jobb varje kväll eftersom de måste töjas lite grann, nu får jag bara på dem med plastpåsar på fötterna. Det blir bättre för varje dag och att stövelavtagarinsekten var prissänkt till 35 kr är  ett tecken.

Har bakat och torkat mandlar. Åke är hos Emelie och säger hejdå - det bästa med att han kommer att toklängta är att vi då har större chans att komma till the United states of A. Jag försöker vara lugn och ödmjuk - få se hur jag blir när det är Viola/ Buster som drar...


3 kommentarer:

  1. Om my god! Färgstarkt ;-) Du är så skön Anna, jag menar hur vanligt är det med xx fyllda som köper dessa? Hahaha....härligt.
    Har du fått några förlag på tider?
    Kram

    SvaraRadera
  2. Men vilka härliga stövlar!!! Nä tänk att man har ursäkter för att man ibland köper sig något som kanske kostar lite mera för en gångs skull. Då får man direkt dåligt samvete. Anna är detta reklamspel gratis på något sätt annars vill jag gärna betala för mig!!!!! KRAM

    SvaraRadera
  3. Underbara stövlar!!!! Det bara skriker Anna om dem. BRA att du köpte dem - och ursäkterna kan du stoppa in i den där garderoben du kom ut ur!!

    Mmmmm för dina mandlar. De är så mumsiga!!!

    Kram

    SvaraRadera