Veckolöfte = sortera alla pensionspapper...

Veckolöfte. OK, jag ska börja sortera ut bland böckerna. Det mesta blir aldrig läst igen. Inte av mig i alla fall.

lördag 21 april 2012

MOOD Stockholm

Ordningen är återställd - Åke är hemma. Californien i all ära, men vad är det mot familjeliv i H-by?! Jag är så tacksam att han vill komma hem och inte ens försvinner ut på golfbanan utan stannar hemma och tittar på film.
Buster fick wrestlinggubbar och Viola och jag ett gäng fantastiskt coola t-shirtar och hoodtröjor från Abercrombie and Fitch att dela på (va - vi har samma storlek, när hände detta). Jag har bäst garderobsordning så allt ska ligga hos mig. Smart.

Och något har hänt i Stockholms shoppingvärld. Plötsligt kan lantisar som jag få bästa behandlingen i tjusiga butiker. Igår gick Maria och jag ett hårdare träningspass på jakt efter en fin klänning att gifta sig i, och efter tips gick vi till den nya gallerian MOOD Stockholm. Där spolar toaletterna sig själva och alla som jobbar är så trevliga att jag kan gå ut utan att köpa något och ändå känna mig omtyckt. NK kändes plötsligt bara kallt och snobbigt. Jag var förvånad att flickorna bakom bageridisken där kunde hålla balansen, så låååångsamt rörde de sig.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar