Veckolöfte = sortera alla pensionspapper...

Veckolöfte. OK, jag ska börja sortera ut bland böckerna. Det mesta blir aldrig läst igen. Inte av mig i alla fall.

lördag 9 juli 2011

Kopplingen ljuger aldrig

Varberg kanske man skulle bo i? Här finns fantastiska klippor och bad och en massa människor som ser ut som pepparkakor - de kanske inte behöver jobba alls här? Detta är en studie från campingen, där vi bestämt oss för att fira på restaurangen ikväll! Jag har nämligen kört hela vägen hit! Plötsligt känns drömmen om att bli lastbilschaffis så rätt! Jag är väl inte "ett med bilen" riktigt ännu (några motorstopp) men Åke var allt lite frustrerad att jag inte ville släppa förarsätet.

Imorgon ska vi träffa kompisar som jag hoppas kunna berätta hur jag laddar upp de bilder jag tar här på bloggen, någon fördel ska de väl ha av att vara vid pass 20 år yngre?

1 kommentar:

  1. Det låter verkligen som om ni har det toppen!!!

    Kram kram

    SvaraRadera