Veckolöfte = sortera alla pensionspapper...

Veckolöfte. OK, jag ska börja sortera ut bland böckerna. Det mesta blir aldrig läst igen. Inte av mig i alla fall.

tisdag 22 maj 2012

Nöjd kund hos tre

All cred till tre, som ordnar kurser för nya iPhoneanvändare! Jag var den enda under 70 - och fick stundtals känna mig som ett geni. Just det, jag hade redan använt både kameran och kalendern! Men jag fick en massa hjälp (allt verkar ligga under inställningar) av en tjej på mellan 19 och 21 som kunde allt. Dessutom var hon så söt och trevlig trots två piercingar i ansiktet och sådana där stora ringar som tänjer ut örsnibbarna att jag uppgraderat även min inställning till dessa otäcka saker. Inte så att jag gillar det - men jag får heller inte panik och tror att barnen aldrig får ett jobb om de tokar till det med dylika dekorationer.

Eftersom vädret var fantastiskt cyklade jag överallt idag, och det var en härlig stämning i stan med prinsessdop och allt. Det firar vi med jordgubbar, visserligen från Belgien men var inte någon av gudföräldrarna därifrån?

1 kommentar:

  1. HA HA vad roligt att du tog en bild på kursdeltagarna. Skönt att både känna sig ung och smart på en kurs. Kanske ska boka in mig och boosta självförtroendet lite :o)

    Ses imorgon!

    Kram

    SvaraRadera